Rådgivning om softwaretest

Få hjælp og rådgivning om hvordan I skal organisere Jeres testorganisation, samt faglig og strategisk rådgivning om softwaretest generelt i Jeres virksomhed.

Formål

Etablering af samarbejdsorganisation med henblik på fleksibel og kompetent levering af ydelserne Rådgivning og Sparring, Kompetenceudvikling, samt Test Service og Support.

Samarbejdet har til formål at sikre den til enhver tid rette kvalitetssikring, kompetence og testressourceallokering på kundens udviklingsprojekter og systemforvaltning.

Ydelserne kan leveres som konsulentaftaler eller opgaveløsning og service eller som en kombination af disse. Samarbejdet etableres med udgangspunkt i kundens behov og situation, under hensyntagen til eksisterende kompetencer og modenhed.

Kundeværdi
  • Ekspert rådgivning omkring test og kvalitetssikring på strategisk, taktisk og operationelt niveau.
  • Fleksibel adgang til testfaglige spidskompetencer.
  • Mulighed for både inHousing af konsulenter og outHousing af testopgaver.
  • Etablering af dedikeret test team med kunde-, branche-, og systemkendskab.
  • Højere kvalitet i forretningskritiske applikationer.
Aktiviteter
  • Afdækning af kundespecifikt ydelseskatalog
  • Etablering af rammeaftale
    • Samarbejdsorganisation
    • Prismodel
    • Aftale administration
    • Faktureringsstruktur
  • Etablering af styregruppe
  • Månedlige statusmøder
  • Kvartalsvise styregruppemøder
  • Kortlægning af testindsatser – organisation, program, projekt, forvaltning
  • Levering af konsulentressourcer og opgaveløsninger
  • Konsulent og opgavevurdering